lifebyjjoossaann

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av josefin - 5 oktober 2013 19:07

MIN ANDRA HALVA 

Du betyder allt för mig sabbe jag älskar dig lika mycket

idag som jag älskade dig i går glöm aldrig bort hur vacker och underbar

du är jag älskar dig precis som du är ändra aldrig på dig för det

är det som gör dig såå himla unik och jag hoppas att du vet att du och jag alltid

kommer att vara systrar oavsätt vad som än händer så kommer du alltid

att he en stor plats i mitt hjärta jag kommer alltid att finnas vid din sida och stötta dig om

det behövs  jag älskar dig mer än allt jag har nu känt dig i 3år och mer ska det bli 

DU OCH JAG TILLSAMMANS MOT VÄRLDEN    

Av josefin - 5 oktober 2013 18:32

heej 

idag har jag inte gjort nått typ 

jag har vart med min kompis sabina och vi har snackat 

och sen vart på coop och handlat godis och 

sen har vi sätt skräckfilmer hela dagen 

sen när jag kom hem så 

satt jag mig lite vid datorn och lyssnade på musik 

och sen åt vi middag och det var verkligen ingen god middag 

sen satt jag mig nu vid datorn och chattar och lyssnar på musik och käkar godis

och bara lever livet senare ikväll ska jag 

nog ta och ha mys pys med godis och chips med mamma och pappa framför tvn 

och sen ska jag oxå skriva med min snygging i kväll :) 

puss :*

Presentation


heej jag är en tjej på 14 bast som har förlorat sin mamma i cancer och sin pappa i medicinsk överdos jag gillar att shoppa,vara med kompisar,vara med min underbara kille,bara chilla på min blogg kommer ni kunna läsa om min allt som händer i mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken artis/grupp sjunger bäst??
 Justin Bieber
 Katy Perry
 Yohio
 Robin Stjernberg
 Anton Ewald
 Kizz
 Iron Maiden
 Pink
 Eric Saade
 Sean Banan
 Akon
 Kapten Röd

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards