lifebyjjoossaann

Alla inlägg under november 2013

Av josefin - 25 november 2013 15:55

when i saw you for the first time i knew that i loved you

when will you realize that i just love you and nobody else

and i just want to have you

you will always be a part of me

and i miss the time when it was just you and me i love you <3

Av josefin - 14 november 2013 11:45

                                                  
                                 HEEJ :)

                                                  
  just nu har jag so religion och jag jobbar om gudar som

är riktigt tråkigt och jag hatar att jobba med reliogion

men nu ska jag fortsätta att jobba med min gud men hare

gött snyggingar

PUSS OCH HEJ !! <3

Av josefin - 5 november 2013 19:55

min kille och jag har gjort slut nu för att jag orkade inte mer han var en idiot 

han var det sämsta som finns nu är han fan död i mina ögon 

jag hatar han så jävla mycket jag har blockat han överallt !! 

vill ejj ha med han att göra !!

'herrå

Presentation


heej jag är en tjej på 14 bast som har förlorat sin mamma i cancer och sin pappa i medicinsk överdos jag gillar att shoppa,vara med kompisar,vara med min underbara kille,bara chilla på min blogg kommer ni kunna läsa om min allt som händer i mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken artis/grupp sjunger bäst??
 Justin Bieber
 Katy Perry
 Yohio
 Robin Stjernberg
 Anton Ewald
 Kizz
 Iron Maiden
 Pink
 Eric Saade
 Sean Banan
 Akon
 Kapten Röd

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards