lifebyjjoossaann

Alla inlägg under oktober 2013

Av josefin - 29 oktober 2013 19:32

det är så jävla skönt med höstlov 

för då får man sova och vara med kompisar chilla 

och bara njuta jag har det bästa höstlovet någonsin 

för min kille är här jag ska kanske fara på boda buu och sova hoss kompis 

och köpa en ny telefon chilla kanske ta hål i näsan på torsdag 

jag kommer ha det skit kul hoppas att ni alla andra får ha minst lika kul 

puss på er älskar er:*

Av josefin - 29 oktober 2013 19:18

HEJ!!:)

idag har jag fan inte gjort ett jävla piss typ jag vakna sen käkade jag frukost 

sen klädde jag på mig sen satt jag mig och såg tv sen for jag 

och min mamma och min kille te min lossas mormor 

och fikade och hade trevligt sen for vi och 

handlade mat och godis sen åkte vi hem och då satt jag mig vid tvn igen och gosade med

min hundvalp och sen satt jag mig vid datorn sen såg jag tv igen och sen gick jag och lagade mat 

till mig och min kille vi käkade pizza det var la nice de och 

har precis snackat med min älskade syrra i telefon 

och nu sitter jag här och bloggar och chattar och ser på tv

senare ikväll så ska väll jag och min kille ha myskväll och se film och 

käka godis och bara mysa 

MEN HARE GÖTT PUSS!!:*

Av josefin - 29 oktober 2013 19:06

hej :)

jag längtar tills på torsdag för då ska jag fara och 

köpa en ny telefon vet inte vad jag vill ha för sort 

men jag lär väll hitta en jag älskar :) och sen så ska jag kanske fara på boda buu 

med mina 2 bästa vänner om morsan och farsan säger jaaa så ska jag till och med kanske 

få sova hoss min homie ida hon är verkligen mitt allt en vän man aldrig vill förlora <3 

och sen ska min älskade pojkvän fara hem tycker det är lite synd för jag kommer ju att sakna han 

lite gran faktiskt men men han kommer ju senare te mig elr jag te han :) 

jag längar i allafall som fan!!

KRAM!!:)

Av josefin - 26 oktober 2013 15:11

hejj 

jag saknar min älskade lillasyster har aldrig 

känt mig så här deppig hon är mitt allt den jag kan dö för 

hon är min solstråle min livskraft jag älskar dig gumman du och jag mot världen föralltid <3  

Av josefin - 20 oktober 2013 19:38

 jag älskar dig pappa du är sjukt saknad 

jag fattar inte att du har varit död i över 9 år jag saknar dig bara 

mer och mer för varje dag som går jag förlorade dig 5 dagar innan jag fyllde fem 

den 24/8-04 av en medicinsk överdos den dagen kommer jag aldrig att glömma när jag fickveta av

min moster att min älskade

pappa hade dött först trodde jag inte på na men sen sa hon att hon var allvarlig så då sprang

jag upp på mitt rum och jag slängde mig på min säng och låg där

och grät flera timmar och jag var helt förstörd

han bar den bästa pappan i hela världen han var min hjälte min andra halva

jag älskar och saknar dig pappa så sjukt jävla mycket

det går inte en dag utan tankarna om dig 

du kommer föralltid att vara älskad av mig och du kommer föralltid vara världens bästa 

pappa jag älskar dig nu och föralltid vila i frid pappa <3  

Av josefin - 6 oktober 2013 13:47

heej 

idag har jag inte gjort då mycket jag har städat och duschat 

och snart ska hela min familj fara till skellefteå och käka

ute sen ska vi fara på bio och se familjetrippen 

och ha det riktigt mysigt längtar 

sen efter bion så ska vi hem igen 

och sen när jag kommer hem så ska jag väll plugga lite sen ska 

jag nog gå och lägga mig så jag orkar vakna i morgon 

för jag har ju faktiskt skola 

men hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig dag 

och så syns vi ikväll 

puss på er sötnosar :*

Av josefin - 6 oktober 2013 13:47

heej 

idag har jag inte gjort då mycket jag har städat och duschat 

och snart ska hela min familj fara till skellefteå och käka

ute sen ska vi fara på bio och se familjetrippen 

och ha det riktigt mysigt längtar 

sen efter bion så ska vi hem igen 

och sen när jag kommer hem så ska jag väll plugga lite sen ska 

jag nog gå och lägga mig så jag orkar vakna i morgon 

för jag har ju faktiskt skola 

men hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig dag 

och så syns vi ikväll 

puss på er sötnosar :*

Av josefin - 5 oktober 2013 19:07

MIN ANDRA HALVA 

Du betyder allt för mig sabbe jag älskar dig lika mycket

idag som jag älskade dig i går glöm aldrig bort hur vacker och underbar

du är jag älskar dig precis som du är ändra aldrig på dig för det

är det som gör dig såå himla unik och jag hoppas att du vet att du och jag alltid

kommer att vara systrar oavsätt vad som än händer så kommer du alltid

att he en stor plats i mitt hjärta jag kommer alltid att finnas vid din sida och stötta dig om

det behövs  jag älskar dig mer än allt jag har nu känt dig i 3år och mer ska det bli 

DU OCH JAG TILLSAMMANS MOT VÄRLDEN    

Presentation


heej jag är en tjej på 14 bast som har förlorat sin mamma i cancer och sin pappa i medicinsk överdos jag gillar att shoppa,vara med kompisar,vara med min underbara kille,bara chilla på min blogg kommer ni kunna läsa om min allt som händer i mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken artis/grupp sjunger bäst??
 Justin Bieber
 Katy Perry
 Yohio
 Robin Stjernberg
 Anton Ewald
 Kizz
 Iron Maiden
 Pink
 Eric Saade
 Sean Banan
 Akon
 Kapten Röd

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards