lifebyjjoossaann

Alla inlägg under juli 2013

Av josefin - 11 juli 2013 19:26

HEJSAN!!:)

har precis kommit hem 

jag har varit och badat med min lillebror casper 

i stenträsket och det var jätte jätte varmt och skönt vi var 

och badade i ungefär 1 timme sen blev vi less<3

PUSS:*

 BILDER FRÅN NÄR VI BADADE:)



VATTNET<3:)



MIN LILLEBROR CASPER<3:*

    

Av josefin - 10 juli 2013 21:05

HEJ!!:)

i söndags då for jag till min mormor och skulle sova där och jag hade 

den turen att jag fick träffa min syrra som bor i 

stockholm för hon var hoss mormor och vi 

var ute och sprang och hade myskväll såg film tillsammans på måndagen 

kom min storebror oxå dit och vi var ute och gungade for och köpte 

glass pratade om gammla minnen och vi var med min storasysters kompis senare på kvällen så 

gick vi in och poppade popcorn och satte igång en film senare då for han hem och jag och min syrra

vi såg nått program till och sen gick vi och la oss i sängarna jag fortsatte att vara vaken satt och smsade 

med en massa personer sen somnade jag <3

på tisdagen kom min moster och hennes sambo till min mormor och va där senare på kvällen 

åt vi surströmming MUMS!! sen gjorde jag inte så mkt mer var och gungade med en släkting till mig 

sen for jag och köpte glass och popcorn och hade myspys 

senare på kvällen när min släkting hade farit sen gick jag och la mig för att sova <3

idag har vi inte gjort nått typ joo min bror kom och vi spelade skip-bo och lyssnade på musik och vi såg tv 

sen kom mina lossas föräldrar och hämtade mig såå nu är jag hemma <3 <3 <3 

det var lite om min vecka det <3


PUSS OCH KRAM 

HEJDÅ :)

Av josefin - 4 juli 2013 22:16

HEJ</3

jag saknar dig såå sjukt mkt snälla kom tillbaka   

jag sitter och gråter på kvällarna för att jag saknar dig så 

sjukt mkt du fattar verkligen inte hur mycket du betyder för mig 

för mig är du hela min värld jag kunde ringa dig om jag hade tråkigt

och vi dampade loss i telefon och vi skrattade och hade roligt 

men nu känns det inte som att det är DU & JAG längre 

jag hoppas att du vet att jag älskar dig <3 <3 


 

Av josefin - 4 juli 2013 19:26

HEJ :)

jag är så sjukt trött för jag har inte sovit en enda blund 

inatt så jag är sjukt slut men skit i det jag ska vara uppe endå för det är 

ju trots allt #sommar#lov och det är nog det bästa jag vet 

fast klart jag saknar ju mina vänner men dom får jag ju snart träffa igen <3

KRAMIIZZ:*

Av josefin - 4 juli 2013 17:30

HEJ ALLIHOPA!!

idag har jag inte gjort typ nått bara chillat och tagit det lungt 

och har suttit och skypat med en av mina finaste vänner och 

sen har jag myst med min lillebror framför tvn och sett filmen Asterix och Obelix 

och nu ska jag vara snäll med min lossas mamma och hjälpa henne att

tvätta mattor sen ska jag väll vara social med min älskling

PUSS & HEJJ!!

Av josefin - 3 juli 2013 20:04

         HEJJ!!!

lite bilder från den 5 juni 

på mig och mina vänner 

vi hade sjuk roligt den dagen <3

PUSS<3

PUSS                    





















Av josefin - 3 juli 2013 19:49

HEJJ!!

i lördags var jag på stadsfesten och det var 

awesome för jag var med världens

finaste och underbaraste 

vänner i hela världen:) 

BILDER FRÅN STADSFESTEN <3

PUSS:*

   

Av josefin - 3 juli 2013 19:22

HEJ igår då gjorde jag faktiskt inte så mycket för det regnade jag satt lite vid datorn

och kollade runt på olika saker och jag pratade i telefon med min 

storasyster och jag bakade en kladdkaka och den vart jätte 

god faktiskt så var det den godaste kladdkakan som jag någonsin har smakat 

och jag vart hur nöjd som helst över den !!:)

SÅ HÄR SER DEN UT !!  

Presentation


heej jag är en tjej på 14 bast som har förlorat sin mamma i cancer och sin pappa i medicinsk överdos jag gillar att shoppa,vara med kompisar,vara med min underbara kille,bara chilla på min blogg kommer ni kunna läsa om min allt som händer i mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken artis/grupp sjunger bäst??
 Justin Bieber
 Katy Perry
 Yohio
 Robin Stjernberg
 Anton Ewald
 Kizz
 Iron Maiden
 Pink
 Eric Saade
 Sean Banan
 Akon
 Kapten Röd

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards