lifebyjjoossaann

Alla inlägg under september 2013

Av josefin - 29 september 2013 15:37

heej 

helgen har varit riktig nice i fredags

var jag på ug med mina kompisar och på 

ug hade vi film kväll och vi såg alice i underlandet 

och sen efter det så spelade jag pingis med två av mina 

kompisar det var riktigt nice sen drog vi från ug vid ca 23:00 och 

då var jag med molly,miranda,celine,benne och kevin vi gjorde inte mycket 

vi var ute på byn och hängde och spelade hög musik och satt och snackade 

lite med varandra sen drog jag och molly hem till henne för jag skulle sova över där 

när vi kom hem så gick vi och la oss men jag pillade på mobilen till ca 02:00 sen sa jag godnatt 

i lördags så firade jag och några kompisar molly för hon blir 15år på måndag och vi åt 

chips,godis,kakor,läsk,tårta,glass och såg på film och den var riktigt bra och vi 

var oxå ute en del under dagen och kvällen men sen vid midnatt så drog alla typ hem så det var bara jag 

och molly och johanna kvar och vi städade bort lite sen tog vi på oss sov kläder

och satt i mollys rum och hade rå damp jag skrattade så mycket så jag inte kunde

andas och vi käka godis och dunkade musik och prata en massa skit men det var riktigt najs 

så idag for jag hem till mig och jag har inte gjort så mycket idag jag har städat lite och suttit vid datorn och 

sen har jag dunkat musik och skypat och just nu har jag ont i magen och är skit trött 

jag och min familj skulle egentligen fara och se bio i kväll men det blev inget eftersom 

mammas barn kom hem och firade henne idag men hon fyller egentligen år på torsdag men men 

det gör inget så just nu har jag tråkigt och lyssnar på musik 


DET VAR MIN HELG DET!! 

puss och kram :*

Av josefin - 11 september 2013 20:12

heej 

idag har jag vart på skolan sen när jag kom hem så pluggade jag litegran 

inför provet i so sen nu ikväll har jag vart ute och gått 4 km och 

det var super duper skönt att få rensa 

lite tankar och samtidigt spela hög musik i sina

hörlurar gjorde min dag till den bästa 

just nu sitter jag och skypar med min kompis och smsar med 

min älskling men nu ska jag fortsätta 

att vara social med min kompis och min kille 

såå hare gött 

puss & kram

Av josefin - 8 september 2013 17:59

hejj 

idag har jag haft döö tråkigt har inte 

gjort ett jävla piss bara sett tv och suttit vid dator och 

sen har jag cyklat litegran med och just nu äter jag 

glass och sitter och skypar med hjärtat mitt 

puss vi ses :* <3

Av josefin - 7 september 2013 18:10

hej jag har vart jätte dålig på att blogga i sommar 

det är för att jag har haft det jätte jobbigt och

detta har faktiskt varit den bästa och sämsta sommaren 

hittills för min bästavän har flyttat till stockholm vinkade av henne 

på tågstationen igår och det var sjukt jobbigt men hon kommer alltid att ha en stor

plats i mitt hjärta <3 men det bästa är att jag har fått varit med henne en hel del och gjort

roliga saker har crusat,badat,solat,kompis,shoppa,myst allt bara tagit det chill och jag har vart tillsammans med min kille oscar i över 1 månad nu och jag älskar verkligen han mer än allt han är det bästa som någonsin har hänt mig<3

i sommar men nu har skolan ju börjat om igen och det är skönt att träffa alla igen och ha fått i ordning rutinerna 

igen och så men det kommer komma lite bilder från senaste tiden

puss <3                                       

Presentation


heej jag är en tjej på 14 bast som har förlorat sin mamma i cancer och sin pappa i medicinsk överdos jag gillar att shoppa,vara med kompisar,vara med min underbara kille,bara chilla på min blogg kommer ni kunna läsa om min allt som händer i mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken artis/grupp sjunger bäst??
 Justin Bieber
 Katy Perry
 Yohio
 Robin Stjernberg
 Anton Ewald
 Kizz
 Iron Maiden
 Pink
 Eric Saade
 Sean Banan
 Akon
 Kapten Röd

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards